واحد نرم افزار و اتوماسیون داخلی دانشگاه

تحلیل، توسعه و پشتیبانی نرم افزارهای مورد نیاز و اتوماسیون فرایندهای اجرایی دانشگاه از وظایف این واحد می باشد. از مهمترین مجموعه نرم افزارهای اتوماسیون داخلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

   نرم افزار اتوماسیون اداری

این نرم افزار کلیه مکاتبات اداری، مدیریت آرشیو اطلاعات و دبیرخانه را تحت شبکه انجام می دهد. نرم افزار با رويكرد BPM (مديريت فرايندهاي كاري) طراحی شده و داراي رابط كاربر چند زبانه (فارسي، انگليسي،آلماني، تركي و دري) می باشد. همچنین با تعريف كاربران با سطوح مديريتي سازمان امکان اتصال و تبادل اطلاعات با ساير سيستم‌هاي اتوماسيون اداري با رعايت استاندارد ECE امکان پذیر است.

   سیستم اتوماسیون امور مالی

این سیستم کلیه امور حسابداری، اعتبارات و حقوق کارکنان سازمان را شامل می گردد. قابلیت های زیر از ویژگی های این سیستم است: تهیه انواع سند وگزارش حسابداری، آرشیو مشخصات و محاسبه حقوق کارکنان

   سیستم اتوماسیون انبار و اموال

این سیستم کلیه نیازمندیهای مربوط به ورود و خروج کالا و انبار گردانی را پشتیبانی می نماید. همچنین پشتیبانی از نظام حسابداری تعهد، گزارشگیری ایستا و شناور از عملیات سیستم و پیوند باسیستم های پرسنلی، انبار و تدارکات داخلی از دیگر خصوصیات این سیستم است.

   سیستم اتوماسیون کارگزینی

 این سیستم امورمربوط به استخدام کارکنان را پشتیبانی می نماید. ثبت اطلاعات کامل و سوابق کارکنان، تعریف پارامتریک و صدور احکام کارگزینی، تهیه انواع گزارشات آماری از مشخصات فردی و حکمی پرسنل و تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف از ویژگی های این سیستم است.

  سیستم اتوماسیون تغذیه 

این سیستم مجموعه‌ای از نرم‌افزار / سخت افزار مبتنی بر كارت های بدون تماس هوشمند می باشد. توسط این نرم افزار می توان عملیات پرداخت هزینه و رزرو غذا را به راحتی و  با کم ترین زمان از طریق شبکه انجام داد.

   سيستم جامع آموزشی، پژوهشی و دانشجویی (سيستم گلستان)

سيستم جامع گلستان کليه امور اجرايي و مديريتي دانشگاه را در بخش هاي آموزش، پژوهش و امور دانشجويي به صورت مکانيزه پشتيباني مي نمايد.

   سیستم صدور فیش حقوقی

 این سیستم شامل نرم افزارتحت شبکه می باشد که توسط واحد انفورماتیک طراحی و راه اندازی شده است. کارکنان دانشگاه می توانند اطلاعات کلیه فیش های حقوقی خود تا ماه جاری از این سیستم دریافت نمایند.